tenderness

tenderness

Labels

baby (2) geboorte (1) geluk (1) hoop (1) kind (2) liefde (3) nieuwjaarsbrief (1) wonder (1)

woensdag 16 december 2009

mijn wonder

Wachten kan soms pijnlijk zijn en eeuwig blijven duren
De hoop en het eindeloze verlangen kunnen je omringen maar geen verlossing sturen
Verdriet en leegte om iets dat er niet is
Het verlangen naar je eigen kind, een vreselijk gemis
Geen wonder op de wereld is ook maar zo mooi als leven dat groeit in jou
Plots overviel het mij wanneer ik het niet meer verwachten zou
Gemengde gevoelens van een lach en een traan
De eeuwige angst dat je toch weer weg zou gaan
Mijn kind, ik heb je gekoesterd en met oneindige liefde gedragen
Ik zou god nooit om iets mooiers hebben kunnen vragen
Na 9 jaar werd mijn leven bezegeld met een wonder
Mijn zoon, je bent mijn engel, ongelofelijk bijzonder
Er zijn geen woorden genoeg om te zeggen hoeveel ik van je hou
Maar weet heel zeker dat ik voor jou heel de wereld bestrijden zou…..

Je mama

Geen opmerkingen:

Een reactie posten