tenderness

tenderness

Labels

baby (2) geboorte (1) geluk (1) hoop (1) kind (2) liefde (3) nieuwjaarsbrief (1) wonder (1)

woensdag 16 december 2009

nieuwjaarsbrief meter/peter

Liefste meter,


Een nieuw jaar & een nieuw begin
Maar jij bent nog steeds mijn beste vriendin
Ik weet, ik ben niet altijd even braaf
Maar deugeniet zijn vind ik zo gaaf!

Een grote kapoen in het verschiet…
Maar liefste meter, wat is het fijn
Om jouw petekindje te mogen zijn
Mijn liefde krijg je niet enkel op nieuwjaarsdag
Maar voor zolang ik jou kennen mag
En is jouw dag al eens niet zo fijn
Laat mij dan jouw zonnestraaltje zijn
Ik wens je een jaar vol liefde en pracht
Vol vriendschap, geluk en knuffels zo zacht
Kom nu hier en geef me een dikke zoen… GELUKKIG NIEUWJAAR van uw lieve kapoen…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten