tenderness

tenderness

Labels

baby (2) geboorte (1) geluk (1) hoop (1) kind (2) liefde (3) nieuwjaarsbrief (1) wonder (1)

woensdag 16 december 2009

op zoek

Ik zoek naar iets, ik weet niet wat
Een woord, een zin, een gevoel
Ik zoek in mensen, dromen, gedachten
Maar ik vind niet wat ik bedoel
En als ik denk het gevonden te hebben
Duurt het nooit erg lang
Dan krijg ik weer een ferme klap
Het gevoel, het maakt me bang…
Ik denk dat ik naar liefde zoek
Maar weet niet of het wel bestaat
Want al wat ik op mijn weg tegenkom
Is verdriet, pijn en haat
Mijn hart is al talloze keren gebroken
Toen ik me overgaf aan het gevoel
Ik kan dit niet blijven overleven
Het is zinloos, ik heb geen doel
Ik wil dat iemand van me houd
En dat ik word gemist
Maar blijkbaar heb ik me al te veel
In de liefde sterk vergist
Eigenlijk ben ik een beetje dood
Ik voel me niet echt vrouw
Het verlangen verstikt me teveelHet wordt me veel te nauw

Geen opmerkingen:

Een reactie posten